Autor | Treść |
---|
Kartciane wałki 2011-05-30, 20:07
"
Banki masowo łamią prawa konsumentów w zawieranych z nimi umowach o karty - wynika z raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, do którego dotarła "Gazeta Wyborcza".
Urząd przejrzał m.in. wzorce umów w kilkunastu dużych bankach. I znalazł tam różne kwiatki, np. banki każą płacić za karty, ale nie gwarantują, że będą działać, czy obciążają klienta opłatą za reklamację, jeśli rozpatrzą ją negatywnie."http://finanse.wp.pl/kat,9231,title,Karciane-sztuczki-bankow,wid,12894910,wiadomosc.html
Marnie to wygląda , słaba troska o klienta |
|
Kartciane wałki 2011-05-31, 21:52
Nie no, płącenie za karte bez gwarancji jej działania to już totalna beka , śmiech na sali !
|
|
Kartciane wałki 2011-06-02, 01:11
Albo opłata za rreklamacje , jeśli ta zostanie rozpagtzrona negatywnie - a jużbank cośznajdzie , żeby tak sie stało !
|
|
Kartciane wałki 2011-06-02, 03:04
To już są przykłady ekstremalne , wystarczy spojrzeć na "standardy" zapoisane w umowach o karte drobnyhc drukiem , żeby zobaczyć jeszcze więcej pułapek na naiwniaka !
|
|
Kartciane wałki 2011-06-02, 19:41
A kumacie że nawet za nieaktywowaną karte pobierają roczną, a niektórzy nawet miesięczną opłatę "manipulacyjną" ?
|
|
Kartciane wałki 2011-06-03, 23:24
Dokładnie , dzwonią , męczą propocjami , ofertami , w końcu człowiek daje sie namówić , żeby miał jużten biedny teleparketer swoją prowizje , i potem za swojądobroć się płaci opłatami manipulacyjnymi i czasem zmarnowanym na zamknięcie cholernej karty , której i tak sie nie użyło ;/
|